Subject: RE: Tervishoiuteenuste loetelu ja metoodika määrus
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Fri, 17 May 2024 10:58:40 +0300

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside tervishoiuteenuste loetelu ja 
metoodika määruse eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 8, 2024 1:47 PM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Eratervishoiuasutuste 
Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Hambaarstide Liit <[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide 
Selts <[email-masked]>; Eesti Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>
Subject: Tervishoiuteenuste loetelu ja metoodika määrus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Ootame teie arvamust eelnõu kohta 17. maiks. 2024. a e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Pealkiri: Tervishoiuteenuste loetelu ja metoodika määrus

Registreerimise kuupäev: 08.05.2024

Registreerimise number: 1.2-2/50-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee